Dagen igår och dagen före!

Var ganska intensiva- I Onsdags var vi på föräldrar träff ganska så intressant men inget som jag tycker att jag kan ta till mig angående Leo. Leo har n utvecklingsförsening, men de berättade bara saker om andraq "sjukommar" Tyckte inte att det var något FÖR Leo. Det var två dagar jag gick båda mellan 9-15 Fredrik tyckte det var skit mamma mwed hon följde med dagen efter...

Samma dag som mamma och jag var på mötet så gick vi ner på stan i Uppsala. Vi var till Forex och växla in pengar till JOhannas och min resa.. Snart är det dax ju..

Sedan åkte vi till MAXI där handla jag en massa små saker som kan vara bra, som shampo balsam solskydd mm..Känndes skit dumt att handla solskydd när det regnar ute. ha ha..

Jag har aldrig smörjt in mig i Sverige har aldrig bränt mig eller så .. Men nu ska vi ju till Turkiet

JAg hade tagit massor med fina bilder som jag ville lägga in. Vad jag handlat och en bild på mina turkiska pengar ... Men så får jag inte in skiten i datan!! fy fan säger jag vad arg jag blir..

Inte får jag ta med någon kamera till turkiet heller, fredrik säger att jag bara slarvar bort edn..funderar starkt på att åka till SIBA och köpa en kamera, den kostar runt 700 den jag spanat in. jag behöver ingen värsting kamera bara jag får något som kan förlänga och bevisa mina minnen =)

Nu har jag skrivit skit fort för jag måste gå på dass... ha ha se upp för stav fel..

ska se om jag hittar någon annan bild att lägga in
puss

Här sitter Leo en  elstol =)  det är där jag brukade jobba ibland förut




Hej hej

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååh ska ni oxå till Turkiet - vi kom hem därifrån igår morse! Längtar tillbax som bara den!!

Vart i Turkiet ska ni? Vi var i Marmaris i år, helt OK! :-)

2008-08-31 @ 14:51:29
URL: http://maria1979.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0