VAR ALDRIG VALP OCH BARNVAKT SAMTIDIGT!!


Så här börjar denna  saga..(värklighet) mardröm eller vad vi ska kalla det...jag vaknade upp hos jenny, hon jobbade så jag var barn o valpvakt till hennes son och hennes valp, min leo var ju också med. Jag vaknar upp av att jag hör att vovve tuggar på något, de är kims halsband värde flera tusen kronor!!  Vovven kissa på golvet x antal gånger ( när jag skulle fylla å vatten i skurhinken har någon vänt dusch strålen utåt..Jag trodde de skulle komma i tappkranen men jag satte på max och fick en ordentlig dusch.. Dy blöt så svabbar jag upp pisset, men inte ensam en glad valp jagar svabben och drar runt pisset ännu mera. jag svär hunden är super glad jag drar av mig kläderna och sveper om mig en filt.. För att sedan sno lite kläder av jenny så måste jag störa henne s sovande bror. där inne börjar hunden dra i filten och de kläder jag tar fram.. vovve och jag står och drar i varsin ända av kläderna. han tycker de är skit skoj..jag svär hunden viftar glatt på svansen....Ungarna springer runt och skriker och lever om, tjatar om oboy och grejer. jag börjar bli vansinnig. Hunden naffsar ännu mera efter jennys kläder och snor mina strumpor som jag försöker få torra..hunden kissar igen och försöker sno mina smörgåsar jag nallat av jenny. ska försöka få ut hunden för att bajja och antagligen kissa ännu mera, men jag hinner bara tänka tanken och vovve har laggt en stor hög på hallgolvet..Jag svär och svabbar hunden jagar svabben...Sedan springr hund och ungar runt runt i hela lägenheten. Skrattande och gläffsande..Eva börjar få svga närver och väldigt dåligt humör. Ungarna hoppar i soffan och hunden försöker sno alex action gubbar...
Ungarna vill ha mera oboy men nu får de bann emig vara bra. Då ska de ha saft, saften duger inte när jag väl blandat den..ska jag fortsätta???  MEn de va så kul ändå.. På måndag kommer den lilla valpen hem till oss iställt..

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0