Mycket att skriva!

Nja kanske inte så mycket, men det var ett tag sedan jag skrev nu..jag vet, hoppas att ni inte blir sura, men jag har jobbat och jobbat och ja jobbat!
Idag har jag många bilder, och istället för att skriva en massa och sedan lägga in bilder om det så lägger jag isället in bilderna och skriver om dem inder..fattar du?? Tänkte det..så ddå börjar vi med bild nr 1..ha ha



Bilden är på Johanna och hennes nya pojkvän..ha ha nä då, johanna och jag var i Sala för att fixa pass till våran resa, och när vi ändå är där så kikar vi i affärer. Våra ögon föll på denna krabat 100 kr kosta den och vi köppte den till Leo!! Han blev tol glad ha hal..




Detta goa käka Fredrik och Leo.. Johanna lite också till våran filmkväll,,Jag som lovat mig själv att gå ner i vikt, försökte hålla mig ifrån sådant skit. Jag har bett Fredrik att pucha mig till 1000 och därför bett han att vi mig sluta äta sådant skit..ha ha jag toh inte ett ända chips!! STOLT!!



Men detta ¨t jag till filmen...små paprikabitar, pumpakänor samt ett glas vatten...mummmms ??? njaaa




Idag var det folketspark dag. där va det svindyrt men grabben fick rida lite ponny =)




Och åka karusell.de var skoj!! 25 kr för några varv i en skit karusell!!




Nu på kvällen var vi i flen, Fredrik känner en kille som bor däroch de jobabr ihop, det regnade åskade och blixtrade när jag och Leo satt där med hans fru Lena samt hennes två döttrar samt den enas kompis och den andras son med kille, de va jätte trevligtverkligen roliga människor. På vägen hem fick vi ha ögonen på denna vackra regnbåge!!

Nu är de sent ska upp o jobba imorgon!!

Lycka till gumman,,,du vet vem du är!!

LOVE

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0