Sitter här och funderar

Sitter här och funderar på en sak...I natt drömmde jag en dröm, Konstig dröm, blev så ledsen av den. Men jag vet ju att de är så mitt liv har varit förut.. Jag hatade drömmen. Men rersten får min bok avslöja som jag håller på att skriva.
Just nu så är jag lite ledsen och besviken på saker. Men jag ska igentligen inte bry mig om saker, antar att de är min dröm som spelar in på allt..

Nåja jag ska inte fundera på det..ska inte

Igår var Fredrik jag och Leo hos Emmi och Marek och deras barn. Vi åt kräftor och myste, satt och pratade lite mm..De är ett gulligt par. Vi får se till att träffas oftare tycker jag,

Snart drar jag o johanna till turkiet. de ska också bli skoj

Så vill jag återigen tacka söta pinglan Elenor för ditt pigga på sig tips.. Jag har känt mig hängig nu menså fick jag ett tips om en otrolig smörja jag skulle dricka så man blev pigg...och ja det fungerade!!
Helt otroligt den ska jag ta ideg med och lura i grannen som inte heller mådde bra.
Jag har haft undertemp hela helgen  (runt 35 grader ) men nu börjar jag må bra..nu har jag 36,7 så nu kanske jag kan träna lite = )


HA de bra!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0