******SKADAD*******=)

Vet inte vad jag ska ha för rubrik riktigt.. Så här sitter jag. ska börja fundera vad jag ska ha med mig på min resa. Måste växla in pengar och så. Det får Fredrik hjälpa mig med.. Åker ju snart..

Annars då? Jag har ont i armen och fotknölen, Va ut med en rullstol igår och slog i knölen på foten, EN JÄKLA SMÄLL bidde de, hade jag vart 10 år ingre eller ehh 20 år yngre hade jag börjat stört grina..men nu va jag ju tvungen att hålla modet uppe =) en brud på 26 kan ju inte stå och lipa mitt i Sala city ha ha...Ont i armen har jag också..skulle jaga en busig hundvalp..som bara sprang o sprang..ritch så repa jag upp huden på armen i en härlig repa =(  Det gjorde också ont ha ha..men jag är van. PÅ armarna är jag ju ingen fara där har jag så mycket ärr ändå--

Nu sitter jag här vid min lilla data. Ingen mens ännu.. Trodde den va på g..men jag var bara ehhh he he de va inget. *S*
Ska försöka ta mig till Jenny snart och hälsa på henne.. Va ett tag sedan nu..Har ju semester snart..Sista dagen på fredag och jag är leig imorgon och på torsdag..

Vad ska jag sätta in för bild idag då? jag när jag är skadad ? he he


AJ AJ AJ :´/





BYE

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det tycker jag :) har ju en massa kläder till dig

2008-08-26 @ 11:17:17
URL: http://busiggalen.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0