Tröttis!!

Vem var det som hade skrivit senaste kommentaren i min blogg? Anar lite men de stämmer inta med Ip nr.. Är det den jag tror så ska den gumman inte ta åt sig. För du är en bra gumma!!

Idag ska det drickas lite vin tror jag, beror på..
Kommer nyss hem från Jenny. Vi har  spelat ett nytt Ps2 spel de gick skitdåligt för mig, men de va skit skoj ha ha.. Jenny och Karin va skit duktiga, =)

Sedan vill jag klaga lite..Låt 2 personer vara de klarar sig bäst på egen hand!! Stå på er tjejer!! BLÄ..

Nåja nåja jag hoppas att Fredrik kan fixa min dator snart för ALLA mina bilder är borta över 100 bilder och ALLA mina braiga länkar =( jag hade fixat skit bra i vissa mappar bloggar för sig, skoj o trams i en mapp. aktuellet och jobb mm Skit trist =( blir ledsen

Nää ha de bra..som sagt nu har jag inga bilder heller så ni får klara er!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0