Flach backs

Otäck, åkte hem från min gumma, de regnade var mörkt och alla körde som idoter..Såg framför mig hur jag o Leo voltade med bilen, började nästan gråta =( de var länge sedan de gjorde så ont i mig, blev så rädd...Fattar inte längre hur folk kan köra!! Läste imorse hur en 19 årig tjej voltat med sin bebis i bilen..vet hur hon kännde sig, fy fan.. de var bara 2 månader sedan vi volta leo och jag. idag kom de ikapp mig.. de var otäckt...sjukt såg allt igen framför mig


Nåja. Tack gumman för att jag fick ha dig ifred ikväll för att jag fick vara ensam hemma hos er.. de var länge sedan jag fick tala med dig ostört, du är så poppis bland alla dina vänner så jag fattar att man inte alltid kan få ha dig för mig själv ibland, men ikväll ba de så..De var skönt att få vara ensam (crille ränas inte för han blir man väl förhoppningsvis aldrig av med =) ) hi hi, han räknas ju lixom in..Han förstår att vi behöver prata ibland, han är en bra karl.. Som sagt va de skönt att bara sitta och glo brvid dig så som vi gjorde förut..låte barnen leka och vi mysa o prata..Tack

Tänkte kanske om Crille ville spela pingis med fredrik på lördag elelr nått om han gillar sådant?? Han får fundera!!

Kram på er vänner

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0