Lussebak!

Ja idag ska de göras lussebullar!! vi får väl se hur de blir. Blir de lika som de blev hos T så kan jag ha ihjäl någon med dem.. Nåväl Jag gjorde bort mig totalt när jag skulle handla..Jag slöa mig runt på Ica och letade efter än det ena än det andra... Gick till kassan och skulle betala.. Saffran bad jag om och fick det, när jag packat i allt kom jag på att jag glömmt strösocker, suck ställde varorna bakom disken så ingen skulle ta dem, sa till lilla G att jag ställde skiten där och att jag glömmt strösocker... Betala det och knalla ut..suck kvar stod de övriga sakerna. de var bara att gå in igen..Så kom jag på att jag IGEN glömmt att köpa ewtt kort till en nybliven treåring, IGEn jag har fan glömmt de flera dagar nu!! Jag skämms!! förlåt gumman. Men jag vägra att gå in så de blev konsum istället. Nu måste jag bara komma ihågen annan sak, de är ju att ja.hmmnå ja

Nu ska jag dricka kaffe med min älsklong och mysa lite innan allt ska sättas fart här hemma!! tänkte kanske få in en runda till min söta vän Jenny också..om hon vill ha mig där!! kram

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0