TIDSFÖRDRIV

TIDSFÖRDRIV KOPIERA GÄRNA OCH LÄGG IN I DIN EGEN BLOGG


VEM
Vem är i rummet med dig? Leo
Vem fick du senaste sms av? jenny J
Vem tänker du på nu? Min underbara sambo
Vem pratade du senast i telefon med? Min kollega Jenny från securitas
Vems hus var du senast i? En kunds
Vem önskar du var med dig nu? Ingen speciell
Vem är din favoritsläkting? Nja jag har ingen men saknar min farmor mycket

VAR
Var är din mobiltelefon? Bra fråga, i köket kanske
Var handlar du mest? ica
Var fick du tag på tröjan du har på dig? de är fredriks nån skit tröja
Var åkte du senast bil? Från jobbet
VAD

Vad åt du senast? clementin
Vad drack du senast? kaffe
Vad är det för färg på dina byxor? blå
Vad är den närmaste saken som är blå? brallorna
Vad har du på fötterna? svarta strumpor
Vad är din favorit färg? mörka färger
Vilken film såg du senast? åhh minns ej är en film älskare
Vad hör du just nu? fredriks som pratar i mobilen
HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? öhh ja
Hånglat på en bio? nej
Hånglat i skogen?
Tyckt att din kusin är het? nej
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetengränsen? Tyvärr ja 2 fortkörningsböter 
Målat om ditt rum? Nej
Dansat framför en spegel? Nej
Fått hicka? ja
Stulit pengar från en kompis? nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? ja
Smugit ur ditt hus? ja när jag börjat jobb tidigt för att inte vecka de andra
Haft känslor för någon som inte känt desamma? dum fråga
Hånglat med en främling? ja de har väl alla?
Älskar eller saknar någon nu? Älskar


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0