Trevlig helg!

Ja det kan man säga att familjen Larsen hade. Tänker inte skriva Fredriks efternamn, för att han kommer att byta efternamn någon gåmg..
Lördagen utspelades sig så att Jenny och jag satt och kolla på skräck ehh eller ja vad ska man kalla det? Leo och Alexander lekte som bara den och Crile och Fredrik va ute och tog en öl tillsammans.. Jag fick rå om min gumma lite och barnen fick leka. Töntarna fick komma ut lite och glo..

Vi sov över där alla tre. Mysigt.. Jenny och jag lekte sambons och karlarna va gäster hos oss, de fick inta soffan ha ha..

Idag har jag haft skallebang mest hela dagen, de var tur att de var lungt på jobbet..
Imorgon börjar jag inte förrens kl 12 och jobbar till 23 på kvällen. GÄSP!!

Så är det annars är de bara bra med mig..

Love!


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0