En ny dag!

Jenny och K var här igår igen, superkul, vi eller Jenny käkade fågelfrön, Jag funderar starkt på att köpa en påse frön till henne =) Inte för att hon inte ska käka upp mina utan för att hon verkar gilla dem ha ha... Ja ja
Idag ska jag äta på månsan. Jag och den tjejen jag jobbar hos och en annan tjej som ska gå dubbelt! Hon ska jobba för mig i morgon då jag ska åka med pappa till sjukhuset..
Annars då? Jag vet inte är skit trött vet inte om jag berätta att jag försov mig igår...
Jag börjar kl 7 på morgonen nu på sommaren..Jag vaknade till igår morse och kikade på uret..07.28 shit!!!
Vilken fart jag fick.. Slet åt mig mysbrallor och en t-tröja..Att tvätta mig o borsta tänder och deo o allt det va inte ens att tala om! Jag fick väl stinka en timme då..
Det är ju så att jag jobbar lite speciellt. Men de gjord einte så mycket att jag försovit mig... Jag stanna till halv nio i stället. Och allt hade gått bra. Det är första gången jag försover mig på det viset!!!!! Sorry Jenny att jag garva åt dig när du försov dig mo ha ha ha!!!
Nu får du skratta åt mig. Gissa vem som satte 2 mobiler på rigning i morse då? Jag hade Fredriks o min.. Vaknade i god tid *L*

VAd ska jag ha för bild idag då??

Denna vill jag ha!! tröja från Ed Hardy!! Dyra men sjukt snygga!!!!



Solbrillor från Ed Hardy..Vill ha!!!!!



Sist men inte minst en kepa (Ed Hardy)



Jo jag vet att döskallar inte är "inne" längre MEN jag tycker om att vara ute och gå ;) Och jag har ju aldrig vart speciellt omtyckt och ball så va fan ska jag vara det för nu helt plötsligt!!
Näää jag är den jag är och så blev jag född.






PUSS PÅ ER!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0