Farväl underbara vän!

Igår så åkte jag upp till Helena, hon höll på plocka ur sin lägenhte och ville därför skänksa lite saker till fattiga Eva! Eva roffa åt sig glas, några muggar  krukor till blommorna..en matta och en MASSA annat.Tant Helena ska komma och äta här idag, får vi se hur stackars Daniel mår, om han mår bättre i sin mage, vore kul att träffa han med igen. Han är å för go...

På vägen hem började det att regna...Tyvärr så hade mitt fönster på bilen fastnat, så rutan var näst intill HELT nere. ha ha.. det spöregnad och så la torkan av! Den blåste lixom av rutan och stod o fladdra på sidan av rutan..suck inga torkare som funkar och de gick inte att veva upp rutan..Leo hade skit skoj, inte jag...Värst var det när lastbilarna drog förbi..

Hemma igen så hade Fredrik kommit hem..Han åkte ju i söndags och kom hem igår, han hade vart o fiskat..Han hade ätit fisk hela veckan..Han och hans bror hade säkert ätit 4 kg var unde veckan =)

Skönt att se han igen..

Nähe jag ska börja städa lite, man får ju besök idag....FINT BESÖK !!!!

ÖRING

Fredriks och hans brors firrar. ( 2 av dem, fredrik fick den större, den vägade ca 2 kg mellan firrarna ligger 2 st AA batterier för att visa fiskarnas strl )



Visst är det vackert!!

Så här fint var det på Fredriks fiskevecka! Hans bror Emil fastnad också på fotot, tittar man noga kan man se snö på berget!



Någon som vet vad man kan göra så hör av er..Jag är sjukt sugen att komma i väg ENSAM..Med någon vän då... Någon torsdag till fredag vill jag göra något skoj och ta med mig någon skön typ....

KRAM

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0