Jag är en slaggprodukt!

Ja vi har kommit fram till det nu. Efter mycket frågor förra veckan efter vårt party så var jag bara tvugen att fråga ut Fredrik om kost och träning, Jag hade lite ångest för jag drack mig så full mitt i min träning, Jag fråga Fredrik om alla slaggprodukter försvann fortare om jag gick ut och gick när de var som varmast och svettaes mer..Min älskling granskade mig upp ifrån och ner och sa till min..--Hela du är en slaggprodukt....Så som mina vänner känner mig så är jag inte den lilla pippinetta fjolla som blir sur för en sådan sak...Det var ett ganska kul skämt från hans sida...

Nåja nåja Igår va de lördag och dax för styrkelyft igen!! Det är verkligen sjukt kul.. Vi körde på med benböj och marklyft..Tog de lungt körde bara tior på 40 kg i benböj och tior på 40 kg i marklyft..
Det är verkligen super kul att träna med Fredrik. Han är den bästa personliga tränare man kan ha!!! Han är rolig och tuff samtidigt som han alltid hejjar fram mig när jag inte tror jag ska klara mera...! Jag är sjukt stolt över honom..Och Jag ÄLSKAR hans underbara muskler!! ;)

Igår då så var de fest igen. jag tog de lungt, var hos Jenny, men jag drck inget. Leo var med, det var bara skönt att sitta där och garva åt annat folk *S* Tack gumman för jag fick sitta där och glo..Den man älskar var bra..Men jag som alltid analyserar filmer så var de en del små saker jag lade på minnet som jag tyckte var konstigt...

Nehe nu ska vi se vad jag hittar för bilder och slå in!!

Hittade bara en ny bild i mobilen!
Sätter in den, helt sjukt kolla hur varmt de är ute! Detta var igår jag tog denna bild!



och kolla här...Fredriks kompis Kim som gosar med Leo!



så otroligt söta!



Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0