Mary Kay!

Idag var jag och Johanna på sminkvisning hos min granne, hennes syrra ville gärna visa upp vad hon hade, så jag gick för min grannes skull. De var super trevligt, verkligen skoj. Skrattade massor sminkade oss och fikade, Man behövde inte köpa något, tjejen ville bara ha en klass som det så fint heter. Det är skönt att gå i väg en stund även om det bara handlar om att sitta där och sminka sig..
Det roliga var att alla där var 40 plus och sedan johanna och jag, men kul var det ju ändå.. old ladies kan man verkligen ha skoj med! ha ha
Jag o Annicka och Anki ska ha grill och vin mys senare någon dag, det ser jag så mycket fram mot. Tänk att de vill ha med mig! Helt otroligt..Ska bli sjukt kul!!

Annars då?? Vad har jag gjort...jo Min brukare har köppt ett spel, de här WII fit då man ska göra olika saker...de är sjukt kul *S*  Vill också ha det spelet men har inte råd. först ska man ju ha själva konsolen och sedan spelet, de skulle säkert gå på 3000 allt som allt... Nåja

ANnars så är jag sååå sugen att göra något! Nån som vill åka bort med  mig..Jenny vi MÅSTE göra det vi prata om förut ju...

Nähe lägger in bilkder på mig som Johanna tog från Mary Kay grejjen =)


Jag med mask på mig =)
ha ha vad ful man är!




Jag sminkad o klar!
Tjejen som hade visningen ville prova två olika skuggor en rosa/lilla och en grön. Kollar man noga så ser man att ögonen har olika färg =) Okammad är jag också ha ha!



Ha de bra!
 Ps såg att jag stava fel på ett ord i förra inlägget. Råkade skriva BALLE ha ha

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0