Väntar besök!

Japp jag sitter här och väntar på Jenny och K... De ska komma på kaffe.. tidigare idag var Tove här, trevligt! Hon hade med sig massor med bebiskläder, Ja inte till mig då, de är emil och sofis som ska ha dem de är efter Leo. Det var otroligt att se alla små kläder som våran lilla kille haft! Skit sjukt. Kan inte fatta att han haft dem. Jag blev helt rörd av att se dem.. Små hängselbyxor med nå krockofater på.. små små strumpor. Små jackor med små öron på.... De ska ju ha smått..Små söta tröjor och saker...Våran lilla kille..snacka om att man blev sjukt bebis sjuk!!
Hon tog också med sig Leos gammla gåstol..suck, Han går runt i den hela tiden nu, Han vägrar att kliva ur den...tjatar och tjatar att vi ska behålla den..17 han är snart 5 år och ska gå runt i sin gåstol...

Tove ahr gjort en lurig sak, hon har gett ut min webbsida där jag har min modellbilder..tokstolla. Till en kills som skulle ha nå modeller!! hi hi vi får se vart de bär.. Tack gumman *S'
Jag har fått höra att jag är vacker, jag blir sjukt glad av det. även om jag inte alls tycker det själv. Men men...Jag hatar mitt utseende..skulle vilja se ut som en snygging!! Nåja man kan inte få allt..Funderar vad jag har fått som man kan vara nöjd med? Inget, just nu kämpar jag för att gå ner i vikt.. Men jag har fula tänder, ful mage fulat tryne, fula tår!!!! Håret är risigt och jag börjar få lite vita strån här och där...jag står med pinsett och rycker bort skiten...finns det inget fint man kunnat få????

BLÄ!!

Leo tror han är en bebis!

Tröjan Leo har på sig här , den hade jag när jag var liten!!




HEJ HEJ HOOOOO!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0