Varm dag!

Hej hopp på er!! Hoppas att allt är bra med er. Här sitter jag i värmen, väntar på Fredrik ska komma hem så att jag kan gå ut och gå.. Sedan ska vi nog med all säkerhet bada och sedan grilla fläsk file, till de blir de bulgur och kidney bönor, kanske en lättare sås....
Tänker kanske skriva mer ikväll, vill bara uppdatera er lite!

så kommer lite bilder..

Här spänner Fredrik sin muskel arm,,
ha ha fick tvinga han han hatar foto.. han vägra spänna sina armar så de blev halvdant.




Här sitter jag och solar!



Fult!

see yoy!


Kommentarer
Postat av: Tove

skrattar Spänner musklerna och sitter med andra handen mellan benen Ler Typiskt karlar att placera en hand där.. ler Kram kram!! Ps: Köpte 5 klänningar till barnen och en kepa! Ds

2008-07-30 @ 20:10:57

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0