Vart på kalas!

Idag jobbade jag 10 timmars pass...suck men allt gick bra.

Efter så gick Leo och jag till grannen.. Lilla Vera fyllde 4 år och vi blev bjudna! Mysigt mysigt.. Leo och jag hade köppt pärlor till henne. Inte vanliga ful utan ett sett då man kunnde göra armband o grejor med en väv..

När vi kom hem så överraskade Fredrik oss med Pizza..Mummms
Han är go min goding moh ha ha ha ha

Igår träffa jag Pär flickvän lite mer ordntligt, de var skoj, hon verkar vara en supermysig tjej!

Nähe
ha de bra!!!




Ha de bäst alla läsare!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej tösen =)..

Hörde att du trodde att jag hatade er? Men så är de inte alls kan jag säga. De var bara något töntigt man höll på med som tonåring. Läser din blogg och diggar den. Du har förändrats massor. Skitt vilken party pingla du har blivit ;)..

Och helt bedårande lill kille du har.

Ha de bra// Maria

2008-07-18 @ 07:43:44

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0