Bahh karlar

Ja men visst är de underbara!! MMmmmm visst
Jag tänkte att jag skulle få städat här hemma eftersom att vi får besök imorgon och så skulle de komma en tjej och titta på våra katt bebisar..
Det började imorse  då johanna kom över, hon hade rast och kom hit och fikade lite..Fredrik skulle åka till Norrtälje för att hjälpa en kille med sin bil..
Innan det så bad han mig följa mde till Enköping för att hämta en bil...klockan var ca 12 och jag ville gärna börja städa eftersom att katt tjejen skulle komma vid 14.30
Han lovade DYRT OCH HELIGT att jag skulle vara hemma i bra tid...Jaha
Lite övertalana att få med johanna, men lockade mc donalds... De blev en trevlig tripp... Fredrik drog vidare till Norrköping och johanna o jag åkte hemmåt...då ringer fredrik..han har glömmt kvar sin plånbok på bilfirman..suck..Han bad mig vända..kan säga att jag var inte hemma förrens tio i tre..kul?? nej nej, stända han jag inte med. och jag hade lääänge försökt få tag på numret till katt tjejen, det jag visste om henne var att hon var vetrinär och vart hon bor, ringde 118 118 men fick inte tag på henne...
Nåja



sambon som knölar rut o fular sig i sängen...
Hur lyckas han sno runt så mycket vet jag inte

jag vet 17 inte hur han kan sno runt så mycket som han gör när han sover

Bebisar de sysn inte så bra


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0