Fullt upp hela dagen!

idag har de vart fullt upp, eller de började ju i natt. Leo vaknade och var ledsen, han var jätte het, anade att han hade feber så han fick en supp.. Vi somnade om..
Vi skulle ha besök idag så vi har städat. Sedan fick Leo feber..igen, nu sist hade han 39,8.
Så jag var i väg och handla blåbärs dricka.
När jag kom hem,  så fixde vi lite till..
Så kom Fredriks kumpan Kenth. de chipade en bil och kom hem och åt. Jag hade grillat  flinta med potatis sallad, vanlig sallad, och en massa gott..Sedan hade jag gjort bål med jordgubbar annanas och banan.. Efterrätten var grillad bannan med glass. De är inte många som ätit det, men de var uppskattat av Kenth som är här. Tyvärr kan han inte äta så mycket söt saker då han har diabetes

Så får vi se hur det blir med dansen ikväll Fredrik har sett fram mot den idag, eller hur länge som helst, men det blir nog inget nu. Fredriks bror kan inte gå dit med han, och det är ju inte SÅ kul att gå ensam precis. Ja ja vi får sitta o mysa här istället. Hade handlat popcorn chips och dipp till killarna..

Lägger in en bild på febriga Leo

Leo med feber =(
Han sitter och ser en film och halv sover...



Bye bye friends!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0