Gräsänka!

Fredrik är inte hemma, han har vart borta sedan igår och kommer hem i morgon. Och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknar honom. Men man behöver vara ifrån varandra ibland också..

Leo och jag har sovit son tokar hela eftermiddan. Han sov i sin älskade vagn och jag på våran lilla soffa. Vaknade med sådan huvudvärk, och var helt svettig. Solen lysste in rakt på mig. Jag är så känslig för sol. Så utlanresa för mig kanske inte är så bra!

nähe har väl inte så mycket att skriva om, ville bara uppdatera lite..

Leo i långt hår! (blir han hård rockare tro ) =)



kram på er alla goa läsare, ser att jag har en del iallfall..skoj!

Kommentarer
Postat av: Elenor

En sån liten tuffing;)

2008-06-29 @ 16:37:17

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0