Hemma idag

Leo fick vara hemma från dagis idag med, jag fick anmäla sjukt barn. Han hade ingen feber idag, men han skulle ändå ha en feberfri dag innan han återvänder till dagis...
Vi var hungriga så vi tog en snabbis till Sala för att äta lite, de bidde Salas vidrigaste pizza, fy det har vart så goa pizzor där förut, men nu va de vidriga...Jag Leo o mamma delade på en pizza, de var så små och ändå blev den INTE uppäten....URK..Mamma sa bestämmt OM pizza gubbarna skulle fråga om de smaka bra. Så skulle hon minnsan säga NEJ! Ha ha Mamma är inte den som inte vågar säga vad hon tycker..är pizzan vidrig så ska de veta det...Tur att de inte frågade det.

Nåja, på vägen till bilen så tog vi en titt in på en söt liten butik med leksaker, Leo fick puffar till badet.. och nån vattenpistol av mamma..

Nähe nu ska jag se på film..Fredrik är inte hemma o Leo sover, köppte smörgåsstubbe med räkor idag också. ska äta den nu o mysa...för mig själv.


Leo provrider en polle i den fina lekaffären =)

Han ville mer än gärna ha den hästen..och han hävdade att pappa gärna ville ha den när han fyllde år..Humm ja jag vet inte jag...



Tack mamma för en mysig dag!
Älskar dig o pappa!!
Och alla mina vänner förstås
O Leo o fredrik
såå nu har jag vart lite sentimental!

KRAM

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0