Mamma o pappa

Igår var vi över till mina föräldrar, de hade vart i Västerås och handlat. Mamma och pappa brukar aldrig köpa så mycket till sig själva, visst så unnar de sig god mat och lite gott dricka, (de har ju råd att lägga lite på sig själv nu när de inte har 3 barn som äter dem ur huset)
Igår hade de minnsan handlar både de ena och andra i Västerås =)

En GPS (pappa har länge vart pilsk på våran, vi tänkte faktiskt köpa en GPS till honom när han blivit lite bättre, men han köppte en själv)

En kattlucka hade det blivit också. deras katter är inte som andra katter! De har fått en stege upp till fönstret som de älsakr att vandra på...Där går de upp även om dörren är öppen och de ger sig inte förrens någon öppnar!! Även om man står och ropar i dörren så ska de in genom fönstret.. Sitter de i tv rummet klättrar de upp på ytterdörren och kikar in genom det fönstret..SÅ vi får se om en kattlucka är ett bra alternativ... Tror inte de eftersom de är Så mycket bortskämmda...

De hade även köppt en ny hemtele, men en massa finesser =)

Vi fikade där och pappa o fredrik grejja med deras nya GPS, de två var som barn på julafton..

..............................

Jag har blivit så sugen att börja fota, fråga inte varför men jag tycker de är skit kul! Man kanske skulle norpa Fredriks kamera och fota lite =) 

Idag är jag hemma med Leo han har haft feber länge.
När jag skulle ringa till FK för att anmäla sjukt barn så var det en kö tid på 20 minuter och jag hade plats 345 i kön..SÅ skit kul....nä

Annars då?? Hummm jag vet inte ja, de kanske inte var så mycket mera??

Har fått 2 filmer på posten idag, en till Leo och en till mig, Babe och Ghost, ska krypa ner under täcket ikväll och se den..Jag är ensam hemma med Leo tills på torsdag så de blir en massa mys här!!

Pontus är grymt sugen på kakor!!



Pappa och Fredrik leker med GPS



Min lilla Leo är sjuk! Han ville ha min migrän mask för han hade ont i pannan sa han..
ville bara sätta in denna bild för jag tycker han är sååå söt i den!



söt söt!

Så sedan tack tjejen för att du ringde idag, det betydde så mycket!





Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0