Min kaviar

Varför?? Jag hade jobbat min timme på morgonen..svängde förbi ICA på vägen hem tänkte att jag skulle köpa ett gott bröd. Va så sugen på kaviar brukar aldrig vara det men nu var jag det. Jag vet att jag hade en tub hemma i kylen, inte en hel men en klick kvar som skulle täcka mitt kaviar begär...När jag kommer hem och brer omsorgsfullt mina tunnbröd med smör ler jag lite för mig själv..Kaffe va på och Leo satt o såg på en film..När jag sedan ska ta fram tuben så hittar jag den inte..i samma stund ropar leo att han vill ha mera oboy...På väg in till honom finner jag en ihop pressad tub på tv bordet..en gul fin tub....HELT tom!! Nej skriker mitt indre NEJ NEJ NEJ!!!! HAn har kommit hem i natt från uppsala och pressat ut all min kaviar denna tub har säkert legat i kylen 1 vecka och han har inte rört den!! Inte förrens nu..Va är detta!!!  I min panik gör jag allt för att få ut lite lite...Nej den är slut helt tömd.. Funderar om jag ska åka en snabbis till ICA och köpa en nu tub? Men nej jag får ta mjukost inte alls lika gott...=(


den är slut =(


Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha!!! det där inlägget var kul :P och jag kunde känna din panik =D kram karin

2008-06-11 @ 19:37:44
URL: http://dingo.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0