Mormor, mamma och Leo dag!!

Idag så slutade jag jobba tidigt. Så mamma och jag hade planerat att åka till Sala och handla..
Vi åkte till åkrahallen idag, handlade lite smått och gott, lite till en silltårta jag ska göra..jag vet det låtr skit snubbigt, men de är skit gott!! Vi köppte också två rosblommor som vi sedan satte på farmors och farfars grav, det var tio år sedan nu som farmor dog..Saknar henne så mycket!! Men jag vet att hon ser oss och följer oss.

Sedan åkte vi till kryddan, jag ringde innan och de öppnade =) handlade lite goa kryddor..Jag, mamma och Leo älskar kryddor så det stället är perfekt för oss!
Efter det så åkte vi till måns ols och fikade,mamma bjöd mig och leo.. Jag åt en stor maffig räkmacka, leo ville ha en 88:an och en kola kaka =)

Efter det så åkte vi till järnboden och fyllde på min läsk automat. så nu kan jag dricka ramlösa igen ÄNTLIGEN
Något mer skit kul har väl inte hänt, Sätter in några fina bilder från månsan, där vi fikade!! Puss o kräm

Mormor och Leo fikar lite



Vacker utsikt över sjön




Så här vackert är det i Sala på vissa ställen =)







Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det din mamma eller mormor? Mormor menade du väl?

2008-06-19 @ 21:10:20

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0