Städat

Idag tog jag tag i kragen! Jag gjorde något som jag aldrig trodde jag skulle göra...Helt otroligt alltså..
Fredrik har LÄNGE tjatat på mig att jag ska ta tagi klädkammaren! Snälla Eva kan du inte göra något åt klädkammaren.. Jag förstår han, det har sett förjävligt ut där inne... Så när jag lämnat Leo på dagis och tagit en kopp stärkande kaffe så gjorde jag slag i saken...Ahhh härligt  de var när de var klart. Måste köpa in vissa saker bara. lite mera klädgaljar och någon korg att ha gardiner i =) MEn jag blev nöjd med det de ser bättre ut nu måste jag säga, synd att jag inte tog en före bild ha ha

Vart på Lindex idag. Köppte 3 nya trosor och ett par solbrillor.. Jag frågade om hjälp när jag skulle köpa brillorna och de var faktiskt jätteduktiga på Lindex med att prova ut ett par brillor =)
Så fikade vi på Silver..Mys mys

Snart kommer Fredrik hem, det ska bli kul att höra vad han säger om klädkammaren=) han får nog en hjärtinfarkt! Just de det var någon som tyckte han såg gammal ut..(någon som skrev en kommentar) han är 36 år fyllda, 37 i september.....snart 40. inte klokt.


Dagens inköp!





KRAM

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej! Jag har också städat i vår klädkammare. Hängde alla mina kläder i färgskalor. Då blir det enklare när man ska välja kläder och kan gå efter humör och vilken färg man känner för den dagen :-) Duktid du var som tog tag i det :-)

2008-06-16 @ 21:06:18

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0