Fylleskinka!!

Kvällen för mig var ganska så cool. Johanna kom över och vi såg en störd film. ganska så kul film, och man måste ha sjuk humor för att fatta en "Eva" film. Leo fick somna i soffan ikväll för att det vart våran myskväll och jag satte mig på nätet en stund. Kl 1 tog jag med min lilla Leo upp. Vi hade precis börjat våran skönhets sömn när Fredrik traskar in genom dörren.. Klockan var då runt 3.45..Jag hörde hur han stampa runt i köket och höll på..Han öppna kylen och tog fram knäckebröd.. Så hör jag hur det prasslar...och DET ljudet DET känner jag igen på 250 m avstånd..De var min källarrökta skinka!! Min kära sambo har ofta gnällt på mig för att jag köper den skinkan.. Men det gör jag gärna, den är så underbart god att den smälter som skit i munnen...Och NU höll min underbara skinka som är som ryssk kaviar för mig på att försvinna.. Min underbara skinka!! Den höll på hamna i klorna på min sambo som förvandlade min goa skinka till fylleskinka...Inte 17 köper jag skinka för 209 kr/kg för att de ska bli fylleskinka!! FAN att jag inte la dn någonstans, ja gömmde den bakom mjölken eller nått..Så hade han kunnat äta snusk skinkan från euroshoper =( skinkan som smakar gummi..Nä Jag funderade på att storma köket och rädda min källarrökta skinka, men kvinnan i mig hejdade mig att man borde inte gå ner kl 4 för att bråka om ett paket skinka.. SAmbon kom upp ock skulle nartuligtvis gosa med sonenHan vaknar blir skit sne och vägrar somna om. Klockan hade blivit 4.15 och lilla plutten vägrade somna om.. han skulle se film sa han. Han ville se fimen Johanna och jag såg igår...De hade vart en uppstoppad pingvin i den filmen som han bara älskade, den var bara med i ett litet avsnitt och ändå skulle han se hela skiten..Jag suckade gav med mig..tog ner unge mitt täcke  o kudde. Satte på filmen och möla själv ner mig i våran fina 2 sitts soffa..Så börjas det..Mamma boy..mamma täcke..mamma högr ljud.mamma mamma mamma..GAHHHH ut i köket blanda boy..
Tillslut kunnde jag lura ett ögonblick innan han skulle ha mig som stutsmatta..Hur mycket energi har ett barn??


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0