Göra ikväll då?

Jag som ville ha lugna gatan ikväll. Det är det också. men de är ju förbövulen stelt som i graven. Leo sitter o glor på shrek för en si sådär 325:e gången.
 jag hämtade han på dagis i vanlig ordning..Hans dagis fröknar är verkligen så otroligt gulliga!! De är underbara och trevliga. Jag är så glad att Leo fick plats där.
Nåja så åkte vi och handla, Självklart handla vi lite godis..ja jag vet det är onsdag. Jag skäms lite där..Till råge på allt så mötte vi en dagis fröken på konsum, mycket pinsamt. vad ska hon tro att man proppar i sin unge godis på en onsdag?? Jag sa iallfall som de var att vi smygåt för pappa är borta. Ha ha det brukade hon också göra sa hon.
Jag lär ju inte bli fet på det där godiset, Leo har ockuperat HELA påsen med snack och de är inte lite heller. under tiden som jag hämta en liter mjölk så han lilla plutten ösa i massor med skopor av det mesta..
Vi får väl an se vad vi äter till kvällen då- Leo vill ha köttbullar, jag är inte så sugen faktiskt.. Av alla mat rätter så väljer han köttbullar.


LEO MYSER!!

image7

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0