GRILLA!!

Leo sov hos mormor och morfar i natt de hade sovit i deras hus buss. vilket Leo älskar! Morfar höll tyvärr på att ge upp när Leo snarkade som ett sågvärk.. Fredrik och jag tog en mamma o pappa kväll vi såg på en film och myst. Vi vaknade inte förrens kl 10.30 men de var underbart.. Skönt att få sova ibland och bara tänka på varandra det var länge sedan.. 
Nu är vi snart klara med trädgården vi har slitit som djur! Nu mot kvällen grillade vi grillspätt med potatisgratäng ohh vad gottigt det är..
Nu ska ni få se bilder på våran lilla trädgård. eller ja nått iallfall bilden där fredrik och jag ska gifta oss. OM vi skulle gifta oss vilket jag inte tror..Men blir det så blir det där ha ha..

Här ska vi gifta oss =)
image11

Här sitter vi om kvällarna med levande ljus en kall cider och grillar!

image12


Som de flesta vet så ska jag sälja korv på lördag på en bilutställning. ska bli skoj funderar bara på vilken frisyr jag ska ha de måste ju vara lite rockabilly..lägger in en frisyr som jag gillar så får ni säga vad ni tycker..
Ha Re


Rockabilly!

image13

Ja detta är ju inte jag..bilden är tagen från http://www.rockabillyhairstyle.com//


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Eva! Vilken mysig trädgård ni har, ser framför mig ett mkt vackert bröllopspar där ;)

Lycka till med korv försäljningen och frisyren på bilden är ju supersnyggt, testa den! Jag har en syrra som har lite rockabilly frilla fast hon har nästan rakat bort håret på en sida o mkt långt på andra och uppepå huvudet har hon satt håret rakt upp!

Mkt kul att läsa om vad du pysslar med....kram Sussibus (Libero)

2008-05-11 @ 22:21:19

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0