Jag blir aldrig nöjd

Jag borde igentligen skämmas, ja det borde jag. Jag såg framför mig vilken myskväll jag och Leo skulle ha, vi kikade på alfons o milla och sedan skulle vi se top modell, men Leo somnade. Så blev jag ensam. märkte med en gång att jag saknar Fredrik, ingen är hemma o retas med mig, ingen som pruttar och tjatar om att grannarna elar i spisen (när han säger det så tittar han alltid mot annika och stefasn hus) med det menar han att han vill ha kaffe, ja jag vet sjuka vi är..folk kan sitta här och Fredrik säger, OJ nu eldar grannarna igen det börjar nog bli kyligare ute, med en suck reser jag mig upp snäser ja ja jag ska fixa kaffe slö korv..Då tittar besökarna på mig som jag vore dum i bollen..
Ja jag saknar han. han har vart borta sedan kl 9 imorse och jag saknar han,  I MISS HIM!!! sjukt efter 6 år som sambos så saknar jag han efter 12 timmar.. =)
 
LEO SERVERAR COLA
image8



Nåja Leo och jag va till sala en snabbis, vi käkade pizza och myste lite. Han ville ha räkor på  pizzan och det fick han ju så klart. där satt vi två och mula i oss pizza..Jag som skulle lova mig själv..INGEN MERA SKIT MAT. så va de med det.
Imorgon har jag sovmorgon ska bli underbart att ligga och sova, eller ja tills Leo vaknar.
Nu börjar jag bli trött i mina ögon, ska lägga mig och lyssna på en talbok =) jag vet pensionärs varning, men d eär as skönt att bara ligga o lyssna i mörkret.. inte behöva anstränga sig..
GO NATT

OCH ÄTER PIZZA MED BEA-SÅS ( min lilla lortgris )

image9

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0