Jag saknar dig =(

Ja jag saknar min lilla vän Helena Hon har flyttat till sin kära sambo Daniel. Även om jag är så otroligt glad för hennes skull så saknar jag henne så mycket.. Det är konstigt sedan hon flytta så har vi hört av varandra mera!!Förut va det inte alls så ofta men de va klart hon jobabde så mycket då och jag med. Längtar tills hon får sitt bredband så vi kan snacka på msn..Pratade nyss med henne på tele. Över en halv timme tjaddra vi om dittan o dattan..Det roliga är att vi kan sitta för oss själva och bara ha den andre i luren vi behöver inte prata bara vi vet att den andre är där..
Nåja

Ska snart åka och jobba nu.
fredriks revisor är här de håller på med bokslutet han är jättebra dan han kan otroligt mycket och han är också jurist och vunnit massor med mål både mot samhälle så som poliser mm.. Jag går hellre till han än mitt fack om de är nått han har också håll på med personalfrågor länge.
Imorgon blir jag gräsänka fredrik ska åka på nått med sin NYA! Japp mer får ni inte veta. Han har börjat med ännu en sak hi hi.. Så han blir kvar tills på torsdag kväll.

Ha de bra vänner!

Min gumma =)


image6

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0