Lekparks dag!

Igår var jag, Leo och min mamma till Sala. Leo skulle få springa av sig lite och leka. Han var lite feg i början på att åka kana men efter mycket tjat o gnat åkte han och han tyckte det var jätte skoj!! D små kanorna tyckte han var skoj men de stora vågade han inte alls.. Men till slut så åkte han i varje fall den större.
Sedan gick vi för att fika på ett söndags öppet cafe. När mamma och jag stod och valde fika bröd så får jag se att det står en unge och pissar på trappen in till cafét.. öhh tänkte jag. Så viskar jag till mamam att det står en unge och pissar på trappen..Där står mamma och jag som ett fån. Barnet som är en sisådär 6 år kissar klart och kommer in i cafét igen och sätter sig vid sin mamma.. Jaha ja ja

image4

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0