Övningsköra!

Ja ni Karin och Jenny, vi får väl se hur det blir med att lära er köra bil =) Det ska bli kul att köra med er.. Nu ska ni 17 få körkort hi hi..
Nu är det äntligen helg, imorgon ska jag sälja korv till raggar folket *S* Det ska bli kul faktiskt det med..

Annars så börjar det närma sig en sak, snart kanske jag kan berätta vad jag har i kikaren..hi hi, Snart är mitt liv helt underbart ( hoppas jag ) Ikväll är vi annars bort bjudna till Lisa och Magnus ikväll för att mysa o spela spel.. Vi  får väl an se hur det blir med det, jag är skit sugen men fredrik va inte så sugen =(
Nåja

Annars så mjoo jag vet inte har väl inget att tala om mera..
Hoppas du blev glad för MP3/Mp4 spelaren gumman =) den fick du nu för du har vart så go mot mig..Och för allt jag fått av dig, de betyder så mycket för mig!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack att du hjälper mig gumman

2008-05-26 @ 14:14:16
URL: http://wwwjenny83.blogspot.com/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0