SÅLT KORV!

Ja igår så var jag med och ¨sålde korv till strå motorklubb, vi var i Heby parken. Intehelt fel, visst åt jag en korv eller två.. Det var trevligt att träffa folk och snacka lite. Det var tänkt att vi skulle ha ett band där på kvällen med, men de var ju så dåligt väder också så de ställdes in allt.. Vad ska man göra? så jag kom hem vid 20.30.. Men var helt slut. uch så trött jag var..

Jag funderar på att ha en taco kväll för mina vänner snart..och filmkväll, så nu mina vänner är de dax att börja fjäska in sig så ni får komma!!  Ärligt talat vet jag knappt vilka som är mina RIKTIGA vänner längre..Är trött på allt nu!!! Skit sne! 
Så nu är det dax att börja bevisa vem/vilka som vill vara min vän...annars skiter jag i allt!!!



image21





Kommentarer
Postat av: Thessan

ja en del vänner tror sig vara ens vänner fast dom inte är det..

2008-05-18 @ 16:11:19
URL: http://agrentherese.blogg.se
Postat av: Anonym

Inte deppa...finns alltid nått roligt runt hörnet.......syrran min va på en Rockabilly träff typ i sin by nu i lördag hon dansa me sin man o hade kul...det va mest byfolket med hel del raggarbilar....hon tyckte det va kul! Synd att ni fick dålig väder men....gott me korven

Va glad...tänker på dig ....kram Sussi

2008-05-18 @ 22:35:55
Postat av: Jenny

jag hoppas att du vet att jag är din vän.. tycker jätte bra om dig tjejen.. kram på dig

2008-05-26 @ 14:13:12
URL: http://wwwjenny83.blogspot.com/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0