Vart i Sala

'

Idag tog Leo och jag en tur till sala. vi tänkte kika på silver regnet. Jag hade lovat Leo att han skulle få rida ponny. MEn till våran besvikelse så fanns det inga små hästar så långt våra ögon kunnde se. De va inte ett skit där.. Inte ens någon figur som dlade ut reklam godis..viket skit. Så vi gick och käkade.. Sedan besökte vi Jenny och alexander istället, där var karin och linnea. En trevlig tur. Det var jenny som fick mig att börja skriva på min blogg igen. Det var så länge sedan..när jag sökte efter denna blogg så fann jag 2 andra, vad har jag pysslat med igentligen?? Jag har ju 3 st..Typiskt mig.. Nåja
Frdrik har stuckit till ertik mässan i STHM jag bad han köpa en penis ring som stimulerar klittan, men de gör han väl aldrig, tror inte han vill lägga ut pengar på sådant..he he

Så kommer nog johanna hit, vi får väl se, vi ska gör

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0