Vi tog en tripp till de nygifta!

Ja vi packa in unge och allt i bilen och åkte till Magnus och Lisa, Fredrik skulle hjälpa dem med deras data..Medans Fredrik hjälpte dem så satt jag och glodde lite på när Sara och Lisa spelade ett monopol inte det vanliga utan med tärningar, Jag fattade noll, men de hade skoj ha ha..Ja kanske ska skriva det med att bror min var där med Sara också =) Jag frågade Lisa om jag fick sätta in en bild på dem på min blogg, och de fick jag hi hi så jag slår in en bild nu istället
De har en så söt hund som heter Devil. Han var sötare än namnet *S*  Leo hade så kul så, han lekte massor med vovven, Men Leo som sagt har energi så tillomed Divel blev lite trött på han (ja trotts hans namn ) Det var trevligt måste jag säga..

LEO OCH DIVEL (inte så bra fotat)


image22


 Magnus och Lisa på deras stora dag!!

image23


Brudpar med bästa mannen och bästa tärnan =)

image24


Raggare hela högen hi hi

Syns o hörs

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0