Advokaten!

Idag var vi till Rikard och prata. allt kommer nog gå vägen, vi har både en advokat och revisor med oss, en revisor som jobba dmed löner över 30 år med oss, de känns ju bra.. Mer tänker jag inte berätta faktiskt. Men som vanligt kommer de frågor!! Folk är ju så förbenat nyfikna av sig, oftast får man inte ha något för sig själv..Men varför skriver du om det då?? När man sagt A får man säga B..men vad i helsike de är MIN blogg och jag skriver VAD jag vill. OM vad jag vill HUR MYCKET  jag vill...Där med basta =) Sedan läser du om du vill...Så är det och så komemr det alltid att bli...

Så sedan då. vad händer annars här på bloggen? jag får flera besökare och jag har kärt mig vad jag ska kolla på,
kan ni inte bara skriva vad ni heter som läser denna? jag behöver inte godkännaert namn om ni inte vill i kommentarerna!!! Vill ni sedan stå ed på länkar så hör av er=)


kram!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Eva! Har du öppnat upp bloggen igen?! Försökte gå in och kika för någon månad sen och då var det stopp!! ;) Sen såg jag att du var länkad på Thessans blogg och då testade jag och kom in! :D

Ha det bra! /Åsa

2008-11-12 @ 00:19:14
URL: http://dahlberg83.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0