Fars dag!

Ja de finns ju en dag för oss mammor och pappor.. Idag var det pappas dag. Jag gick in på ICA och köppte lite snask till pappa. Godis är Guds gåva till min pappa! Aldrig fick man ha sitt lördagsgodis ifred när vi var små *L* men de gör inget ha ha..

Vi åt smörgåstårta och vanlig tårta..mumms..

Jag har nyss sett sanningens ögonblick. Skit program kan man tycka. Pinsamt. Skönt att inte Jenny kom med ändå, då hade jag dött ha ha..Men en shoping runda med henne hade inte vart fel *S*
Ska anmäla henne igen kanske..
Nåväl Fredrik försöker få leo att sova sedan ska vi se en film o mysa..
puss puss

Pappa i sin nya cowboy hatt!!

Visst är han fin =)



Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0