Fint besök!

Idag kom Crille, Jenny karin , Nea och Johanna på besök, vi drack kaffe och åt bullar och prata om Jennys bebis i magen. Stackars Crille som får dras med en tjurkärring hela dagarna =) oj oj oj he he, Men jag är så glad för dem..Åhh vad glad jag är. De komemr att bli super..

Sedan åt Leo och jag pizza mde Johanna och så tog vi oss en biltur till gåvan och handla lite godis. mummmus
Vi tog även en sväng förbi där jag och Leo voltade med bilen. Jag gick ur och gick ner i diket. Leo ville också se hur de såg ut. Såg att en stor sten åkt en bra bit och en gran var av=( Syntes fortfarande spår efter, Johanna fick se bilen idag och nu fatta även hon vilkeb jävla tur vi haft. Kanske kan få lite medhåll därifrån nu....

Dagen bilder idag då..


Bild 1

Jenny Crille Johanna och Karin





Här var det



Leo flyger flygplan i godisaffren!!



Fasiken vad dutti jag är att sätta in bilder nu!!!





Snart är de 48 dagar kvar!!!


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0