Jag stava illa!!

Ju just så blir mina meningar..suck mycket är slarv och jag gör många härliga särskrivningar..Jag och Jenny är enormt bra på särskrivningar ha ha,Du o jag gumman..du och jag,
Jag har nyss sett en helt underbar film..Jag skratta så de kom tårar.. Det blev en del pauser i filmen för folk ringde till mig,

En kul sak är att jag antagligen sålt mitt första larm, fast jag ine ens gått min kurs eller börjat sälja..helt sjukt men skoj!! Folk tror på mig, vilket känns skönt..
Ska gå kurs om ett par veckor två dagar i Avesta..får väl sova hos bror min då..

På lördag fyller Leo 5 år, min underbara unge! Älskar han så mycket..Han är mitt allt!!!

Nähe jag uppdaterar senare..kanske bäst att skirva det. de brukar ju aldrig bli så fast jag skriver att jag ska det..

Men ha de bra vänner

Kommentarer
Postat av: jenny

Alla kan inte vara perfekta att stava :p

2008-11-07 @ 09:15:54
URL: http://busiggalen.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0