Jasså vad har vi här då?

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Jag har jobbat i två dagar nu. Och i torsdags var jag och handla med Tönten i V'sterås. Men lill tönten ville inte komma med han ville vara hemma med karltönten så de blev bara jag Tönten och minitönten som följde med och lillfjanten då..Inte för att minitönten har så stora val, H*n får ju följa med på Töntens alla äventyr i minst 7 månader till.. så är det..

Som sgat har jag jobbat i två dagar nu..Långa pass är det, men de gör ju inget jag trivs med de mupparna *L* sorry Linda men din mor är cool ha ha..
Imorgon ska jag åka till AVesta jag ska gå en kurs i securitas, får se hur de går. Måste prata med Ola och Sara igen om de är oki att jag sover hos dem.
Det har ju börjat snöa och jag har inte bytt däck ännu =( vi får väl se jag får krypa fram eller om frerik vill byta däck till mig. Ska  annars bli skoj att sova hos bror och svägerska!! De är roliga nissar ha ha..

Nehe  ni få ha de så bra alla slampor

Ps Jag har tappat räkningen Crille, förbannat också.. Men jag tror nog du håller räkningen själv!!

Älskar mina inderbara vänner!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så mamma är en mupp tycker du=)=)=)hihi jo lite mupp kanske hon är=)hoppas allt är bra me dig! kram Linda

2008-11-16 @ 14:29:22
URL: http://linda-pettersson.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0