Nu tänker jag inte bry mig om vissa!

Jag tänker ta mig i kragen nu och göra slut med vänner!!! Jag tänker inte acceptera hur vissa sviker mig.. Sedan får de tycka som de vill, de får tycka att jag beter mig konstigt, men jag tänker inte ta imot saker som sårar mig..Så är det. Så är det.

Nu har jag äntligen ett fungerande tangentbord.. Nu kan jag börja blogga igen, har vart lite tomt utan att kunna skriva något.

Var och hälsa på Fredrik Sofie och lilla Ebba i Söndags (tror jag de var) åhh att jag glömmde min mobil hemma, annars hade jag fotat sötisen..så söt..

Kommentarer
Postat av: crille

bra då att det funkar för dig nu då.hehe

tack för fikat

2008-11-27 @ 08:56:49
URL: http://crispytheclown.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0