Smarta jag

Jag utmanade bara folk men sa aldrig va de skulle göra..tyåiskt mig..sucka..

Therese så här gör du

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

Mina 7 saker har jag för mig finns i tidigare inlägg


Idag har jag städat lite och mublerat om de vart ganska så bra..
Jag har tvättat idag, letade fram varenda jävla strumpa..ett jäkla gnäll har de vart för fredriks alla strumpor har vart borta..men nu så.. satte på skiten i 95 grader..satan så varmt de blev, tror inte de ska vara så, brände ju mig nästan när jag tog ut allt och de rykte, undra vad jag gjort nu ha ha.. Mysko..de luktade bränt också *S*  får ta de lungt nu ett tag med mina utsvävningar!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0