Trött på vana bee bloggare!!

. Jag brukar läsa en del bloggar, en del gillar jag, en del hatar jag och en del läser jag bara för att människan är så korkad och LOST.. Många verkar skriva så mycket skit  och ska tycka att de är något. Saker som lixom inte ens behöver skrivas.. Det ska låta så pedagogiskt, bra och moget, men i själva verket så är människan bakom en stor tönt, tycker jag, Ställer man den sedan i vardagen så kan den inte alls ta ansvar för sina handlingar eller sitt liv.. Många skriver bloggar för att svarta ner andra, skriva kryptiska handlingar som man inte kan stå för, för man skriver ju inga namn..Man törs inte för att man inte kan stå för det sedan. Andra har sina bloggar för att göra andra avundsjuka och svrtsjuka..också moget..lovar jag har mött många bloggar, en del har jag i favoriter bara för att ha något att le åt..
Men allra mest blir jag sne på bloggar som handlar om mode och sex...Alla flickor har rätt till en dildo,, va fan!! Inte klokt va fan är det för citat?? De som låter som om de kan allt om sex , va fan sätt dem framför ett redigt S***D och de tuppar av, Jag tror inte ett smak på sådant, och kollar man på de många som bloggar om mode, så lägger de in en bild på senaste snyggaste blonda bimbon med en snygg klänning under står det "vill ha" "måste ha" 2ska köpa den"...suck dra åt skogen alla små tönbloggare, Nu kommer småbloggare att ta åt sig, men gör de de så vet man ju själv att de bloggar om något som de inte vet ett skit om själva!!

Så vad handlar min blogg om då?? inte ett skit, jag antar att jag bloggar om dynga som jag inte alls vet nått om!!!Rutten på engelska är jag också och ja jag stvar som en kratta!! =)

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0