Vad har hänt med min sambo??

Han måste ha slagit i huvudet!! Vet inte om han snubblat på något skit ute och slagit i pannloben i någon sten. Här om dagen kom han hem med 2 liter mjölk 1 liter yoggi och blåbärsoppa..Och lite annat. Jag hade inte ens bett han att handla! Första gången på de här 7 åren, de är ju nästan magiskt..
Så idag när jag lämnat Leo på dagis satt vi och drack kaffe, då söger karln att han ville köpa något speciellt till sin bror. Jaha sa jag kanske nå kläder då? Nej säger han något de kan ställa i hyllan. Du ska veta sa han de är speciellt att få barn så de ska vara något bra. Jaha säger jag och börjar läsa en dikt. Nää säger han inget från dig, de ska vara något rån mig, något från mitt hjärta, de är ju min bror.. Mehhh Tönt, va är detta. Vart är min sambo? De här är någon annan =) Han skulle fundera ut något bra. Ja jag håller med de är speciellt att få barn så något fint måste de fy nu när lilla tösen kommit =)


Så var det bara en sak till =)

45 dagar kvar?? Eller vad säger du Crille pille??

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha jaså! Ja jag ska ju inte ut på nån krog så man skulle kanske försöka :P Jag får säga åt sambon att handla hem lite till lunchen, - jag ska testa =D Han kanske snubblade o slog i huvudet, och du får inte tillbaka den gamle förrän han ramlar o slår sig igen ;) Haha!!

2008-11-13 @ 10:59:49
URL: http://dingo.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0