Vattnet är borta!

Igår fick jag veta att de skulle stänga av vattnet idag från kl 8-16..kul!! *NOT* Slutade kl sent igår. eller jaf kom hem kl sex..Nåväl jag klev upp kl 7.45 satte på kaffe och hällde upp en kastrull med vatten som jag har i kylen..Säkert så kommer jag att vara helt beroende av vatten nu. Och vara törstig som en kamel..suck..Bajsa då..Jag kan ju inte spola..underbart!!! Tur att jag är ensam hemma.
Leo är på dagis. Han ahr grupper idag så han ska vara där mellan 9-13..Jag ska dricka kaffe och mysa för mig själv..

Skulle behöva ta kort också.Måste skicka till Kurt för de ska göra legg på mig inom securitas..blä jag som ser drogad ut på alla kort!!

Ha de bra vänner

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej.. nej du det är inte kul att mista ett djur men vi ska nog skaffa en till.. så slipper tjejen vara själv hon verkar leta efter den andra.. jannika är oxå vattenlös idag=) hopaps du klara dig bra utan ändå..ha det bra

2008-11-05 @ 12:30:29
URL: http://linda-pettersson.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0