Är det säkert?

Idag på jobbet så bubbla min jobbar kompis om kryssning, vi ska på kryssning i november, de vore kul om man kunnde bli en tio pers. så bläddrar hon i kalendern, ehh oki vill hon att jag ska jobba eller vill hon ha med mig? Jag är osäker, varför skulle de lixom vilja ha med mig? är de sant vill de det?  eller behöver de folk som hoppar in och jobbar?? Jag vet inte..
Jag skulle gärna vilja åka med dem..om de inte tycker att jag är stel och tråkig så``

En annan super skoj sak är att pappa fått svar på sin canser, efter 9 veckor så har de kollat upp han..läkaren sa att de såg bättre ut än va de trodde de skulle göra!!! de ser jättebra ut!! så Jävla UNDERBART!!! så den 20/10 ska han opereras!!
Jag är så grymt lycklig--nu ska jag bara sortera bort vänner som jag inte kan lita på!!

Älskar er mina underbara vänner som jag kan lite på..






Love

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0