Chokladen är ganska så oki!!

Den nya chokladen amigo från Marabou är helt oki.. Testa den idag lite salt tyckte jag först men den blev ganska oki sedan. Jenny du måste få Crille att köpa den tror han kommer att gilla den..

Idag jobbade jag med securitas skoj två gånger av två har de vart jättetrevligt. Idag jobbade jag med en några år yngre kille.. Jocke hette han En trevlig prick. vi var ut till Vansjö och satte upp en brandstege.. Trodde den skulle se anorlunda ut.. Men men de blir nog bra bara de börjar brinna ha ha..

Nu ska jag göra i ordning lite bilder såg att Jenny hade sjut bra ordning på sina bilder i datan..här hittar man aldrig nått.. piss o kräm


Denna choklad får G-

Vet inte om den är söt eller salt


Kommentarer
Postat av: Karin

Du är utmanad! ;)

2008-10-30 @ 17:07:52
URL: http://dingo.blogg.se/
Postat av: crille

ja men om jag köper en och inte gillar den får du äta upp den hehehe

2008-10-30 @ 20:56:02
URL: http://crispytheclown.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0