Fan så trött jag är!

Idag gick jag med Kurt på securitas.  Han var verkligen en trevlig prick. Han trodde jag skulle bli en bra säljare til dem. De hade många som hade sökt och jag var en utvald. VI gick till tre personer den ena va tveksam den andra hade inte sin fru hemma, och vi pratar gärna med båda samtidigt, men han var klart intresserad... Den tredje sålde vi ett larm till. Jag ska dit på torsdag när det ska instaleras..Sedan berätta de om att de hade brandstegar..Kom på att de behöver på ett ställe där jag jobbat så vi åt..(securitas bjöd ) =) på lustgården och drog till Vansjö..Där kika vi runt lite och vi ska dit på torsdag och installera en barandstege...Ska sälja runt lite flera nu ha ha...Vi fikade och snacka skit och sedan fick jag gå hem. dagen gick VÄLDIGT fort!!


Annars då? de är en vanlig fråga från mig..
Jag börjar bli otroligt less på vissa vänner...Fan vill ni ha kvar mig som vän så behandla mig rätt!!! nu läser inte alla mina "vänner" min blogg. men men. Det är EN som brytt sig om mig.. EN Det är Jenny J HON tog tillomed hand om mig när jag var sjuk, förkyld och hes, hon bjöd in mig till sitt hem utan att tveka fast jag var hängig.. Pyssla om mig, gav mig varm dryck halstabbletter och nästan stoppa om mig när jag skulle sova!! MEn fy vad jag skratta och hade skoj, de var länge sedan jag hade så sjukt kul..som jag skrev i ett tidigare inlägg

Just nu känner jag mig sjukt trött!! Kan nästan somna här o nu känns de som HELA denna vecka har vart fullt upp..Måndags jobba jag från 8 på morgonen till 19 på kvällen..idag från 10-15 imorgon ska jag hämta pappa från sjukhuset på torsdag ska jag jobba på securitas. Fredag på andra jobbet 6.15-17.15 lördag slutar jag vid 18 tror jag, sedan kanske kanske ska jag ut med JENNY!! Söndag LEDIG!!

shit vilken vecka :)

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0