Fan ta den

Just nu när jag sitter hä så är jag så grymt arg och besviken på den som gjort så mot våran familj. Jag vill bara skrika rakt ut! FAN vänner gör inte så!!!! Jag blir extra ledsen om det är de nvännen jag tror det är..

Jag har fått en ny bil, dfen är helt oki central lås så jag är lycklig!!

Idag har Jenny och Karin vart här med sina små..skoj vi fikade och åt ost med kex.. drack kaffe och surrade..Sedan kom Madde och höll oss sällskap.. Och så sit men inte minst en crille som jenny snott åt sig ha ha

Nej nu har jag ingen lust att skriva mera. känner mig så ledsen och besviken på så mycket

Kommentarer
Postat av: jenny

Hahaha snott åt mig heheh

2008-10-03 @ 07:18:25
URL: http://busiggalen.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0