Fest i helgen

Ja i lördags var fredrik och jag på en fest, Leo var hos mamma o pappa, vi tyckte att vi behövde fetsa tillsammans.. Vi har några vänner vi brukar åka till i Gävle, Jätte trevliga!!
Kvällen va skit rolig.. Vi hade det mysigt, Det var länge sedan jag skratta så mycket..Tyvärr hade jag Gävles sämsta humor då.. Jag skratta de nämligen jättemycket åt Jessicas historier om hur hon hade pruttat när hon spelade handboll..ha ha

Annars då? jo de är rätt så bra..Fredrik ska göra ett antagningsprov nästa söndag ha ha,,mer säger jag inte..Ella du vet va jag menar tänkte om du kunnde fråga din snubbe va de är för något man gör på ett sådant prov??
Hoppas du tjejen får en hel mysig helg! Och jag bara längtar tills du rör dig närmre ha ha

Jag Pasi och Fredrik!!



Jag pasi fredrik och jessica!!!



Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0